donderdag 20 januari 2011

Het begin is gemaakt

januari 2011
Ding 1,2,3

Zo, de eerste dingen zijn gelukt! Het aanmaken van een Gmail-adres was niet zo moeilijk. Nu ben ik zelfs op drie e-mailadressen bereikbaar, het wordt al gekker! Onze huistelefoon wordt nog heel weinig gebruikt.  

Een Weblog maken kostte me meer tijd en moeite. Het duurde even voordat ik een naam had bedacht en ik ben even aan het spelen geweest met het ontwerp. Toen ik hiermee bezig was deed het me een beetje aan Hyves denken.  Ik heb geen andere blogaanbieder gekozen omdat deze (Blogger) ons werd aangeraden. Het nut van een Weblog is me nog niet helemaal duidelijk maar dat zal ik langzamerhand wel leren..... Het lijkt me in ieder geval wel leuk!

Ik ben érg benieuwd naar alle dingen die nog gaan komen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten