woensdag 26 december 2012

Pinterest

Het was leuk om Pinterest te ontdekken! Ontzettend veel prachtige plaatjes gezien waardoor ik af en toe vergat met de Verdiepdingen bezig te zijn.
Ik vond de CV van Wanda Catsman (zie onderstaande link) érg origineel. http://www.frankwatching.com/archive/2012/08/08/je-droombaan-vinden-met-het-nieuwe-solliciteren-via-pinterest/  Zij vond via Pinterest haar droombaan. 
De voorbeelden van bibliotheken bekeken en ik vond het board van Bibliotheek Enschede wel goed en overzichtelijk. Ik denk dat er niet teveel verschillende onderwerpen op moeten staan want dan zie je door de bomen het bos niet meer. We moeten proberen via Pinterest bezoekers naar onze website te lokken. Voor onze bibliotheek zou je boards kunnen maken met bijvoorbeeld nieuwe aanwinsten, booktrailers, activiteiten, interieur (mooie gezellige plekken in de bibliotheek), het GRIP met afbeeldingen van de meewerkende instanties, NNL en KBW met de acties in deze periode, Locale History enz. enz.
Ik heb geen idee of het werkt maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen!






 

 

3 opmerkingen:

  1. Leuke ideeën. Ik heb de link meteen doorgestuurd naar werkzoekende dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Wie weet vindt ze ook een droombaan met behulp van Pinterest!

      Verwijderen
  2. ik vind het idee om leuke/gezellige plekken in de bieb op een board te zetten ook wel erg leuk eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen