zondag 24 februari 2013

Exit Verdiepdingen

Even dacht ik klaar te zijn met mijn verdiepdingen totdat ik de Exit Verdiepdingen zag. Nu dus nog even een korte evaluatie..... De 23 dingen waren bij mij een beetje op de achtergrond geraakt dus het was goed om aan de Verdiepdingen mee te doen! Ondanks dat het mij veel tijd heeft gekost heb ik er wel veel van geleerd. Er waren onderwerpen waar ik nog nooit van had gehoord zoals, content curation, growdsourcing en growdfunding.  De "topdingen" waren voor mij, Screencasting, Pinterest, Growdsourcing en Growdfunding. Screencasting was leuk om te doen en we kunnen het goed gebruiken op onze bibliotheekwebsite.

Wat zijn mijn ambities voor de toekomst? Ik wil zoveel mogelijk op de hoogte blijven van de sociale media. De bibliotheek gaat steeds meer digitaal dus ik vind het als bibliotheekmedewerkster belangrijk hierin mee te gaan en mijn kennis bij te houden.

Nieuwe ideeën over het inzetten van sociale media heb ik helaas nog niet. Ik vind dat onze bibliotheek op het gebied van sociale media al erg goed bezig is!

 
 

1 opmerking:

  1. Ik heb je blog met plezier gelezen en er weer veel van opgestoken! Heel knap dat je uit de screencasting gekomen bent. Inderdaad, heel goed toepasbaar op de website, maar het maken laat ik aan jou over.

    BeantwoordenVerwijderen