maandag 15 oktober 2012

Verdiepdingen




Vorig jaar heb ik de 23 dingencursus afgerond. Ik heb er niet zoveel meer mee gedaan en het is voornamelijk bij een kennismaking gebleven. Wel zoek en bewaar ik mijn favoriete muziek bij Spotify en bewaar ik mijn foto's op een fotowebsite. Ik kijk regelmatig op Youtube maar zou niet meer weten hoe ik een video in mijn blog moet plaatsen. Dit ga ik straks even proberen. Ik heb niet de behoefte om Facebook en Twitter te gebruiken vanwege mijn privacy.
En dan nu de verdiepdingen waar ik eerlijk gezegd een beetje tegenop zie. Het was vorig jaar zo'n opluchting om de 23 dingen af te sluiten! Maar ik ga er maar gewoon helemaal voor. Ik zal er ongetwijfeld weer ontzettend veel van leren!

1 opmerking:

  1. Dan is VerdiepDing 1, Privacy, meteen een mooie om mee te beginnen! Zeg daar maar eens iets over in ee volgend blogbericht.
    Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen