vrijdag 22 april 2011

# 23 Evaluatie

Na het 23 "Dingenuitdiepen" is de finish bereikt! Ik spring een gat in de lucht!!!


Ik heb het gevoel dat er iets van mij afvalt maar tegelijkertijd een gevoel dat ik ontzettend veel heb geleerd. Nu maar hopen dat de meeste dingen in het koppie blijven hangen! Dit is natuurlijk wel een stimulans ze regelmatig te gebruiken.

Mijn favoriete dingen waren:
Weblog maken
Online plaatjes bewerken
You Tube
Online kantoortoepassingen
Online muziek beluisteren
Library Thing

Toen ik net met de cursus was begonnen hield ik het tempo goed bij. Na de onderbreking van twee weken had ik wel wat moeite om weer op gang te komen. Ik vond het leuk om mijn blog bij te houden en andere blogs te lezen. Door tijdgebrek is het reageren op mijn volgers er bijna niet van gekomen. Deze cursus heeft me geleerd dat het ontzettend belangrijk is dat bibliotheken actief mee moeten gaan met de digitale veranderingen om ons heen. Wij moeten daarom goed op de hoogte blijven!  Ik vond 23 dingen een goede cursus met duidelijke informatie en uitleg. Ook al heeft het me erg veel tijd gekost, ik heb het met veel plezier gedaan.

23 Dingen was voor mij een interessante, leerzame ontdekkingstocht!


4 opmerkingen:

  1. Wat goed van je dat je helemaal klaar bent! Verassend wat je allemaal geleerd hebt he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. Ik heb je blog met veel plezier gelezen.
    Jouw gevoel dat er iets van je afvalt is redelijk herkenbaar, maar gelukkig heb je plezier gehad.

    BeantwoordenVerwijderen