dinsdag 22 maart 2011

# 14 Instant Messaging

Chatten is niet helemaal mijn ding. Om toch mee te doen probeerde ik een chatvenster in mijn blog te plaatsen. Ik kreeg dit niet voor elkaar en besloot toen gewoon via G-mail te chatten. Ik zou het leuk vinden als iemand mij uit wil leggen hoe dit wel lukt. Ik heb een paar mensen uitgenodigd voor een chat maar helaas was er niemand online. Als je beiden online bent is het leuk dat je elkaar meteen antwoord kunt geven.

Ik hoor weleens dat mensen Skypen en dit lijkt wel ideaal als je bijvoorbeeld vrienden of familie in het buitenland hebt.
Voor de bibliotheek lijkt chatten mij niet echt handig. Klanten willen het liefst meteen antwoord dus je moet continu online zijn. Ik ben bang dat dit ten koste van de leners aan de balie zal gaan.

Ik ga nu snel door naar het volgende ding want ik begin op achter te raken!

1 opmerking:

  1. Skypen is (bijna) kosteloos, dus een prachtige manier om verre vrienden of familie te bellen.
    Het nadeel van chatten is idd dat je beiden on line moet zijn, maar voor de jeugd is dat geen probleem. Zij zitten bijna constant op msn of hyves of...

    BeantwoordenVerwijderen