zondag 6 februari 2011

# 7 Flickr verder ontdekken

Ik heb allerlei toepassingen van Flickr bekeken. Erg leuk om te kijken wat je allemaal met foto's kunt doen! Ik heb bij FD's Flickr Toys een trading card gemaakt waar je een compleet spel van zou kunnen maken.



Bij Flickr Color heb ik een kaleidoscoop gemaakt van een eigen foto. Als je met de muis over de afbeelding beweegt lijkt het alsof je door een kaleidoscoop kijkt, héél apart.


Tenslotte heb ik van een paar vakantiefoto's een slide show gemaakt. Dit vond ik bij Great FlickrTools Collection - tripadvisor. Deze toepassing wil ik zelf zeker gaan gebruiken! Erg leuk om te doen en misschien iets voor de bibliotheek? Ik dacht aan een slide show van bijvoorbeeld de vernieuwde bibliotheek in Akersloot. Als het goed is kun je mijn slideshow via deze link bekijken.

2 opmerkingen: