dinsdag 1 februari 2011

# 5 RSS feeds vinden

Van de zoektools die ik heb bekeken, vond ik Google blogsearch het meest vertrouwd. Bloglines is in het Engels en er moet eerst een account aangemaakt worden. 
Ik heb in Google Reader een beetje orde geschept door mappen aan te maken. Het duurde even voordat ik door had hoe ik aangemaakte abonnementen kon verwijderen. Dit vond ik bij "abonnement beheren", eigenlijk heel logisch!
Tijdens het zoeken naar nieuwe feeds vergat ik af en toe dat ik met de cursus bezig was. Ik had namelijk "gitaarmuziek" ingetoetst en kwam op allerlei leuke sites terecht. Ik ben weer enthousiast aan het gitaarspelen. Nu begrijp ik waarom er zoveel tijd in 23 dingen gaat zitten!

1 opmerking:

  1. Kijk, dat heet nou enthousiasme en nieuwsgierigheid. Ja en dan kost het veel tijd, maar ik vermoed dat je er veel plezier aan beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen